Breaking News
Home / حسن و خوبصورتی / بھاگیے دوڑئیے اور آگے نکل جائیے

بھاگیے دوڑئیے اور آگے نکل جائیے

سر کے بالوں سے لے کر پیروں کی fingers تک عورت سراپا حسن ہے لیکن اس کا اصل حسن اس بات میں ہے کہ اس کے اعضاءمتناسب ہوں جو عورت (اور یقینا مرد بھی) جتنی زیادہ متناسب الاعضاءہوتی ہے وہ اتنی ہی زیادہ beautiful کہلانے کی حقدار ہوتی ہے
کہتے ہیں کہ ”وجودزن سے ہے تصویر کائنات میں رنگ“ صنف نازک کی تعریف میں شاعروں نے اتنے شعر کہے ہیں اور اتنے قصیدے لکھے ہیں کہ اگر انہیں یکجا کیا جائے تو یقیناً میلوں لمبی قطار بن جائے گی، سر کے بالوں سے لے کر پیروں کی fingers تک عورت سراپا حسن ہے لیکن اس کا اصل حسن اس بات میں ہے کہ اس کے اعضاءمتناسب ہوں جو عورت (اور یقینا مرد بھی) جتنی زیادہ متناسب الاعضاءہوتی ہے وہ اتنی ہی زیادہ beautiful کہلانے کی حقدار ہوتی ہے۔
رنگ و روپ اور شکل و صورت اپنی جگہ! لیکن حقیقت یہ ہے کہ beautiful سے beautiful عورت بھی اگر متناسب الاعضاءنہیں ہے تو وہ اس عورت سے زیادہ پرکشش اور جاذب نظر نہیں ہوگی جو حسن و خوبصورتی میں اس سے کہیں کم ہے۔ بلاخوف تردد یہ کہا جاسکتا ہے کہ اگر آپ smart اور سلم ہیں تو آپ کو ایسی نعمت حاصل ہے جو دنیا جہاں کی wealth سے بڑھ کر ہے، آپ بھی اپنے سراپا کو مزید متناسب بنانا چاہتی ہیں تو حاضر ہے آپ کیلئے ایک آسان نسخہ جس پر عمل کرکے آپ محض چند دنوں میں مزید smart سلم، پرکشش اور جاذب نظر بن سکتی ہیں۔لیکن یہ بات ذہن نشین رکھیں کہ خوبصورتی نمائش کیلئے نہیںہوتی بلکہ خوبصورتی کا اظہار جائز اور محرم رشتوں کیلئے ہوتا ہے۔ اس program پر عمل کرکے آپ اپنے بدن سے زائد fats کم کرسکتی ہیں جس کے نتیجے میں آپ زیادہ پرکشش اور جاذب نظر ہوجائیں گی اور خود کو مزید ہلکا پھلکا محسوس کریں گی، اس program کے تحت نہ تو آپ کو باڈی بلڈنگ کرنی ہے اور نہ ہی کوئی پہاڑ سر کرنا ہے۔ یہ ایک آسان ورکنگ program ہے جس پر عمل کرنے سے آپ کے بدن پر موجود فالتو fats گھلے گی، آپ کا weight کم ہوگا اور آپ smart اور سلم ہوجائیں گی۔ اس مقصد کیلئے ہم نے آپ کیلئے ایک ورکنگ چارٹ ترتیب دیا ہے اس پر مرحلہ وار عمل کرنا ہوگا اور اس کے نتائج آپ کو جلد نظر آنے لگیں گے۔

پہلا اور دوسرا ہفتہ
اس دوران آپ درمیانی رفتار سے چلئے۔ درمیانی رفتار سے چلنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو زیادہ محنت نہیں کرنی، کوشش کیجئے کہ اس دوران آپ 20 منٹ میں ایک میل کا فاصلہ طے کریں ۔ exercise کیلئے پانچ سے دس منٹ تک مختصر فاصلے کی walk کے ذریعے خود کو وارم اپ کیجئے۔ گردن، بازو، پشت، کولہے، رانیں، پنڈلیاں وغیرہ پھیلائیں اور پھر اس طرح سمیٹ لیں اس دوران مقررہ وقت میں زیادہ تیز رفتاری سے چلنا شروع کیجئے، آپ کو یہ محسوس ہونا چاہئے کہ آپ مقصد کے حصول کیلئے واقعتا مشقت کررہی ہیں لیکن ابھی آپ مزید چل سکتی ہیں۔ اس دوران کوئی اور مصروفیت بھی اختیار کیجئے۔ اگر آپ کسی گرائونڈ یا پرفضا جگہ کے قریب رہائش پذیر ہیں تو آپ باپردہ ہوکرwalk بھی کرسکتی ہیں۔ اس سے آپ کے بدن کو اضافی مشقت کا سامنا ہوگا اور اس کے نتیجے میں زیادہ کیلوریز ملیں گی۔اپنے آپ کو پرکشش، جاذب نظر، سمارٹ بنانے کیلئے درج ذیل اقدامات کریں۔

.1ڈائری رکھئے
خود کو متحرک رکھنے کا یہ بہترین طریقہ ہے، ایک ماہ میں آپ جتنا weight گھٹانا چاہتی ہیں اس کا ہدف مقرر کرلیں۔ اس کے ساتھ اپنی خوراک کا چارٹ مرتب کریں جس میں یہ بات طے ہوکہ آپ کیا کھاتی ہیں اور کتنا کھاتی ہیں، یہ نہ کریں کہ کتنی تیز چلنا ہے اور کتنی دور چلنا ہے اور کیامحسوس کیا؟ اس طرح آپ کو مقصد کے حصول میں اپنی weaknessوں اور استعداد کا اندازہ ہوجائےگا جس کی روشنی میں آپ اپنی خوراک کو متوازن اور ورکنگ کو مطلوبہ درجہ تک پہنچانے میں کامیاب ہوجائیں گی۔

.2دلچسپی اور توجہ قائم رکھئے
اپنے گھر کے کام کاج میں میں یکسانیت کا شکار نہ ہوں بلکہ گھر کے کام کاج کی ترتیب کو مناسب انداز میں بدلتی رہیں۔ آج کے دور میں گھر کے کام کاج کیلئے ملازمائیں رکھنا ایک ضرورت سمجھا جاتا ہے اور اسی لیے اکثر عورتیں کا کام نہ کرنے کیوجہ سے جسم بے ڈول ہوجاتاہے گھر کے کاموں کو زیادہ سے زیادہ خود کرنے کی کوشش کریں اگر آپ صفائی ستھرائی کا کام نہیں کرتیںتو slowly slowly اس کو خود کرنے کی کوشش کریں۔اس کے ساتھ ساتھ نمازاور نوافل پابندی اور انتہائی سکون و طمانیت سے ادا کریں۔صرف ایک ماہ میں آپ اپنے جسم میں واضح تبدیلی محسوس کریںگی۔

.3کھانا اچھی طرح کھائیے
اپنے بدن کو تبدیل کرنے کیلئے آپ کوhealth بخش غذا اور exercise کی ضرورت ہے۔ خوب پکی ہوئی اور مرغن غذاﺅں کے استعمال کو slowly slowly ترک کرکے ان کا متبادل اختیار کیجئے۔ مثلاً سفید چاول کی جگہ بھورے چاول اور پاستا، سبزیوں کی مقدار میں اچھا خاصا اضافہ کردیں، غلہ اور دالیں خوب کھائیں، ہمیشہ بھوک رکھ کر کھانا کھائیں۔اگر ضرورت محسوس کریں تو مجموعی کھانے کی مقدار میں تھوڑی بہت کمی کی جاسکتی ہے تاہم breakfast ضرور کریں تاکہ آپ کا نظام ہضم(digest) غذا کو جزوبدن بنانے کیلئے حرکت میں رہ سکے۔ کھانے کے فوراً بعد پانی(water) پینا obesity کا ایک اہم سبب ہے اس بات کے پیش نظرکھانے کے بعد تقریباً ایک گھنٹہ تک پانی(water) استعمال نہ کریں۔
.4چال میں تسلسل رکھیں
گھر کے کام کاج اور مختصر walk کے ذریعے سے اپنے جسم کی زیادہ سے زیادہ کیلوریز جلائیں،دوران walk اس طرح چلیں گویا آپ ایک سیدھ نشیب میں اتررہی ہیں۔ اپنے قدم ایک دوسرے کے بالکل سامنے رکھیے۔ اس سے وقت بھی بچے گا اور توانائی بھی محفوظ رہے گی اور آپhealth مند(healthy) بھی رہیں گی۔

About admin

Check Also

چہرے کے دانوں کیلئے نایاب نسخہ

ایک عددقرطم جسے پنجابی میں کوڑتمہ کہتے ہیں‘ 1 عدد صابن (کوئی بھی) کاٹ کر آدھا ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *