Breaking News
Home / حسن و خوبصورتی / بے مثال خوبصورتی کیلئے آزمودہ ٹانک

بے مثال خوبصورتی کیلئے آزمودہ ٹانک

 

دنیا میںایسا کون ہے جو beautiful اور خوبصورت نظر آنا نہیں چاہے گا۔ خصوصاً عورتیں میں یہ چاہت فزوں تر ہوتی ہے لیکن خوبصورتی نظر آنے اور حقیقی معنوں میں خوبصورت ہونے میں زمین آسمان کا فرق ہوتا ہے۔ اس کیلئے ہم اپنے ہاتھ پاؤں(feet) اور چہرے کو خوبصورت بنانے کیلئے ہزاروں روپے خرچ کردیتے ہیں اور کاسمیٹکس کا سامان تیار کرنے والی کمپنیاں کروڑوں ڈالر ماہانہ کمارہی ہیں اور طرح طرح کے نت نئے ماسک‘ کریمیں‘ ماؤتھ واش‘ صابن اور lotion وجود میں آرہے ہیں۔
میک اپ پر اتنے بھاری اخراجات کے باوجود کچھ رکاوٹیں ایسی بھی ہیں جو beautiful نظر آنے کی راہ میں حائل ہوجاتی ہیں۔ مثلاً obesity کو ہی لے لیجئے آپ چاہے جتنی بھی خوبصورت بنیں لیکن اگر آپ موٹی ہیں اور پیٹ بڑھا ہوا ہے تو آپ کا سارا حسن اور beautiful بننے کیلئے کی گئی تمام کوششیں بے کار ہیں۔ تمام تر خوبصورتی کے باوجود محفلوں میں اکثراوقات آپ کو مختلف طریقے سے تضحیک کا نشانہ بننا پڑتا ہے۔ زیادہ موٹا ہونے کی وجہ سے جسم کے ہاتھوں آپ کا چہرہ بھی متاثر ہوتا ہے جس سے آپ کے اندر موجود خوداعتمادی مجروح ہوتی ہے۔ اگر آپ کا weight زیادہ ہے تو دل پر بھی زیادہ بوجھ محسوس ہوگا جس وجہ سے بلڈپریشر دل کی تکالیف اور ذیابیطس جیسے امراض کا شکار بھی ہوسکتی ہیں۔ اس لیے آپ کیhealth اور ظاہری حالت کیلئے پہلا قدم weight کم کرنا اور دبلا ہونا ہے اور اتنا بھی دبلا نہیں کہ بہت زیادہ پتلی ہوجائیں۔ دبلے سے میری مراد متناسب جسم اور مناسب weight ہے۔ weight کم کرنے کیلئے مؤثر اقدامات بھی ہیں کہ weight کم ہوجائے لیکنhealth اور جسمانی طاقت بہرحال برقرار رہے آئیے ہم آپ کو obesity سے بچنے اورhealth کو برقرار رکھنے کیلئے کچھ غذاؤں سے متعارف کراتے ہیں۔
مقوی اور ان چھنی خوراک: ان چھنی خوراک میں نہ صرف vitaminز اور معدنیات زیادہ پائے جاتے ہیں بلکہ چھنی ہوئی غذا کی نسبت اس کے بے شمار فوائد ہیں۔ ریشہ دار خوراک کم ریشہ دار خوراک سے تقریباً 10فیصد کیلوریز کو گھٹا دیتی ہے۔ ان چھنی خوراک کو استعمال کرنے کا مشورہ موٹاپا کم کرنے کیلئے خاص طور پر تو نہیں دیا جاتا مگر موٹاپا کم کرنے کے دوران ان سے انسان خوش و خرم اورhealth مند(healthy) نظر آتا ہے اور بھوک مٹانے کا صحیح طریقہ نکل آتا ہے‘ مقوی غذاؤں میں تازہ پھل اور سبزیوں کا بہت زیادہ استعمال بھی شامل ہے۔ ان میں اجزاء اچھے اور زیادہ مگر کیلوریز بہت کم پائی جاتی ہیں۔ مقوی غذا کا استعمال عارضی نہیں ہونا چاہیے ان کے استعمال سے آپ اپنی خواہش کے مطابق weight پاکر بھیhealth مند(healthy) رہیں گی اور آپ کے چہرے کی خوبصورتی اور شگفتگی برقرار رہے گی۔
اپنی غذا میں مائعات و مشروبات کا استعمال کم سے کم کریں کیونکہ ان سے weight بہت زیادہ بڑھ جاتا ہے‘ چائے یا کافی کے صرف دو کپ تک استعمال کریں لیکن بہتر ہوگا کہ آپ مکمل طور پر ترک کردیں۔ سبز چائے میںکیلوریز بالکل نہیں ہوتیں لیکن اس میں میٹھا استعمال نہ کریں‘ میٹھا نہ کھانا خاص طور پر دبلے ہونے کیلئے بہت benefitial ہوگا کیونکہ اس میں رطوبت اور urine کے اخراج کے اجزاء ہوتے ہیں۔ کھانے میں پودینہ‘ اجوائن‘ سونٹھ‘ سفید زیرہ‘ زیتون شامل کریں۔ lemon کا رس بھی urine کے اخراج کا کام دیتا ہے۔ milk بغیر بالائی کے پئیں‘ دوپہر کے کھانے میں کچی سبزیوں اور پھلوں کا استعمال کریں۔ تمام کھانوں کو بہت احتیاط سے پکائیں اور ان کی زیادہ سے زیادہ غذائیت کو برقرار رکھیں۔ یعنی یا تو کچی سبزیاں کھائیں یا ہلکی سی ابال لیں یا پھر بھاپ دے کر اتار لیں۔ اس طرح خوراک میں کیلوریز نہیں بڑھیں گی گوشت(meat) کو بھون لیں۔ بھونتے وقت پانی(water) اور گھی وغیرہ نتھار لیں کیونکہ یہ obesity کیلئے نقصان دہ ہے اپنی خوراک میں زیادہ گرم تاثیر والی چیزوں سے پرہیز کریں ان کی بجائے درج ذیل میں سے کسی کو آزمائیں۔
٭ تھوڑا سا شہد(honey) اور سرسوں کا مرکب ٭ powder کے milk کا بڑا tea spoon اور سیب اور lemon کے رس کا ایک ایک tea spoon (تھوڑا سا گرم مصالحہ بھی شامل کرلیں) ٭ آدھا کپ ٹماٹر کا جوس جس میں آدھا lemon کا رس اور پسے ہوئے پیاز کا ایک tea spoon۔ یادرک(Zingiber or ginger)ھیے! بدقسمتی سے weight کم کرنے کا کوئی بھی آسان اور بغیر تکلیف کے طریقہ بھی دریافت نہیں ہوسکا ہے۔ دبلا اور متناسب جسم رکھنے کیلئے آپ جو طریقہ بھی چاہیں آزمالیں لیکن اس کے ساتھ power ارادی کا ہونا ضروری ہے۔
سیب کے سرکہ میں بہت زیادہ معدنی اجزاء ہوتے ہیں اور یہ جسم کے اندر مادہ حیات کو درست اور برقرار رکھتے ہیں دبلا ہونے کیلئے ہر کھانے کے بعد سیب کے سرکہ کا ایک tea spoon ایک glass پانی(water) میں ملا کر پی لیں۔
کیلپ سمندری جڑی بوٹیوںکا نام ہے۔ اس کا شمار بہت زیادہمفید معدنیات والی غذاؤں میں ہوتا ہے۔ اس میں خاص طورپر آیوڈین پائی جاتی ہے۔ غدودوں میں اس کی خاص طور پر بہت ضرورت ہوتی ہے۔ یہ غذا کو جزوبدن ہونے میںمدد دیتی ہے اور کھانے کو جلد ہضم(digest) کردیتی ہے۔ عورتیں کو اس کا استعمال ضرور کرنا چاہیے کیونکہ عورتیں میں مردوں کی نسبت آیوڈین کم مقدار میں ہوتی ہے۔
مزید غذائیں جو آپ کو دبلا کرنے میں مدد گارثابت ہونگی۔
چوکر (بھوسا چھان): ناکارہ کی ہوئی چیزوں میں سے یہ بہت importance کی حامل غذا ہے۔ یہ قبض کو ختم کرتی ہے اور موٹے لوگ اکثر قبض کے مریض بھی ہوتے ہیں۔ اس کی عام خوراک کا استعمال روزانہ کھانے کے دو tea spoon ہیں‘ کھانا کھانے سے پہلے چوکر کا ایک چائے کا tea spoon پانی(water) میں ملا کر پی لینے سے بھوک کم ہوجاتی ہے۔ چنانچہ آپ کو زیادہ کھانے کی اشتہا نہ رہے گی اچھی قسم کی بھوسی اناج‘ میٹھے کھانوں‘ مشروبات‘ مختلف ڈشوں یا بھنی ہوئی چیزوں میں ملا کر بھی کھائی جاسکتی ہے۔
گندم کے دانے: چوکر کی طرح اس میں بھی مقوی غذائیت موجود ہوتی ہے۔ اس میں vitamin ای پی اور 28 فیصد protein موجود ہے اور اس میں معدنیات کی خصوصیات بھی پائی جاتی ہے۔ یہ اناج مختلف غذاؤں میں ملا کر بھی کھایا جاسکتا ہے۔ ریت میں بھون کر یخنی اور milk میں پکا کر استعمال کیا جاسکتا ہے اور اسے روٹی کے نعم البدل کے طور پر استعمال کرسکتے ہیں۔
بغیر بالائی کے milk: اس سلسلے میں پہلے بتایا جاچکا ہے کہ غذائیت سے بھرپور milk کی نسبت اس  میں کیلوریز کی مقدار کم ہوتی ہے۔ یہ چکنائی سے خالی اور protein حاصل کرنے کا بہت اچھا ذریعہ ہوتا ہے۔ بالائی مکھن والے milk کی جگہ اس milk کے powder کا ایک tea spoon دوسری غذاؤں کو طاقت بخش بنادیتا ہے۔

About admin

Check Also

چہرے کے دانوں کیلئے نایاب نسخہ

ایک عددقرطم جسے پنجابی میں کوڑتمہ کہتے ہیں‘ 1 عدد صابن (کوئی بھی) کاٹ کر آدھا ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *