Home / خارش / جلن اور خارش کا سستی جڑی بوٹی سے مرض

جلن اور خارش کا سستی جڑی بوٹی سے مرض

قدرت نے نیازبو کی پیداوار میں بڑی فراخدلی سے کام ہے کیسی ہی اچھی بری زمین ہو اس کا پودا نشوونما پاجاتا ہے۔ پرانے حکیموں کی سائنسدان نگاہوں نے اس کی جراثیم کش خوشبو سے benefit حاصل کرنے کیلئے انفلوئنزہ (انف غزہ) معادی بخار‘ خسرہ اور لاکڑہ کاکڑہ کے دنوں میں اس کا پودا پھول اور پتے مریض کے کمرے میں رکھنے کا رواج دے کر ان امراض کی چھوت روکنے کا ان مٹ کارنامہ انجام دیا ہوا ہے۔ آج کل کے معاشی دور میں جہاں ہر آدمی ہر وقت روپیہ کمانے کی فکر میں اپنا خون پسینہ ایک کررہا ہے دل فیل ہونے کی خبریں روزانہ ہمارے کانوں میں سنائی دیتی ہیں تو یونائی حکیموں کی قابل قدر ریسرچ ہمارے سامنے آجاتی ہے۔ انہوں نے صدیوں پہلے دل کی بیماریاں دور کرنے اور دل کو مضبوط بنانے کیلئے نیازبو کے پتے کی چٹنی بنا کر استعمال کرنے کا مریضs کو مشورہ دیا تھا۔
خسرہ‘ لاکڑہ کاکڑہ اور ٹائیفائیڈ (معیادی بخار) میں ہمارے خاندان میں اس کے پانچ سے گیارہ پتے آدھے سے ایک تولہ تک خاکشی (خوب کلاں) اور پانچ سے سات دانوں تک عناب اور منقیٰ پانی(water) میں جوش دے کر اس کا جوشاندہ گھونٹ گھونٹ کھانڈ ملا کر پلانے اور اس کے ساتھ کشتہ صدف مروارید ایک دو رتی یا جواہر مہرہ ایک چاول یا سالم سچے موتی (مروارید سفتہ) تین سے پانچ دانے تک چند دن کھلانے کا رواج ہے۔ ان بیماریوں کے مریض اس چند روزہ مرض سے اللہ کے فضل سے جلدhealthy ہوجاتے ہیں۔ اس گھریلو مرض کی یہ بھی خوبی ہے کہ ان چھوت والے امراض کو جلدhealth ہونے کے علاوہ بعد میں دل اور اعصابی بیماریوں سے مریض محفوظ رہتا ہے۔ جب دل میں گرمی آجائے‘ غصہ زیادہ ہو‘ طبیعت نڈھال اور تھوڑے کام کاج سے تکان محسوس ہونے لگے۔ بلاوجہ خوف‘ ڈر اور گھبراہٹ ستانے لگے تو کشتہ مرجان ایک رتی کھا کر نیازبو کے سات سے پندرہ پتے ایک دو امرود یا سیب‘ تین سے چھ ماشے تک ہرا دھنیا ایک دو مالٹا یا کینو کاٹ کر ان کا سلاد بنا کر lemon اگر پسند ہو تو ملا لینے میں کوئی حرج نہیں۔ شام کے وقت تین سے پانچ بجے تک چند روز استعمال کرکے دل مضبوط اور غم کو دور کریں۔ اس کے تخم جوان لڑکے اور لڑکیوں کی گرمی دور کرنے کے بھی کام آتے ہیں۔ جب گرم غذائیں کھانے اور غلط ماحول میں رہنے سے نوجوان لڑکے لڑکیوں کو رنگ برنگی رطوبتیں خارج ہونے لگیں اور روز بروز جسم کھوکھلا ہونے لگے تو اس کے تخم ۲ ماشے سے چھ ماشے تک روزانہ milk دہی کی لسی یا اکیلے milk دہی کے ساتھ چند روز صبح یا زیادتی مرض میں دونوں وقت پھانک لینے سے بفضل خداhealth ہوجاتی ہے۔ اس کے بیج (seeds)بازار سے تخم ریحان کے نام سے مل جاتے ہیں۔ بواسیر(Hemorrhoids) کے خون کی زیادتی کو بھی روک دیتے ہیں۔ تین سے چھ ماشے تک تخم ریحان سالم پھانک لیں یا گرم milk میں ملا کر milk مع تخم استعمال کرنے سے ایک دو دن میں ہی خون بند ہوجاتا ہے۔ جب urine جلن سے آنے لگے۔ اس میں تیزابیت بڑھ جائے تو تخم ریحان تین ماشے سے ایک تولہ تک دو تین چھٹانک پانی(water) میں ایک آدھ گھنٹہ بھگو کر شربت بزوری چار پانچ تولے ملا کر چار پانچ دفعہ پھینٹ کر پورا ایک glass پینے والا بنا کر چند یوم استعمال کرنے سےhealth ہوجاتی ہے۔
انتڑیوں کی خارش کا نسخہ:جب انتڑیوں میں خراش ہوکر بار بار پتلے پتلے دست آنے لگیں اور پاخانے کے مقام پر جلن محسوس ہو تو اس کے بیج (seeds)انار کے شربت کے ساتھ تین یا چھ ماشے دو چار دفعہ پھانکنے سے فضل خدا ہوجاتا ہے۔ جب گرمی کے دنوں میں بدن کے مختلف حصوں میں پھنسیاں یا ایگزیمیا ہوجائے تو اس کے پتے پیس کر لیپ کرنے سے خارش اور جلن ختم ہوکر پھنسیاں دور ہوجاتی ہیں۔ خزائن الادویہ میں لکھا ہے کہ تخم ریحان مدربول ہے‘ بلغم اور باد کو دور کرتی ہے‘ power ہاضمہ کو بڑھاتی اور بھوک لگاتی ہے‘ صفرا کے علاوہ ذات الجنب درد زہ اور یرقان کو بھی نافع ہے وید تلسی کے پتوں کا شیرہ قے اور تپ میں استعمال کراتے رہے ہیں۔ اس کے پتوں کا رس پلانے سے زکام رفع ہوجاتے ہے‘ cough کے مرض کیلئے پرانے اطباء تلسی اور اڑوسہ کے پتوں کا رس مریض کو دیتے رہے ہیں۔ بخار میں جو گھبراہٹ ہوتی ہے وہ اس کے پتوں کا شربت پلانے سے جاتی رہتی ہے۔ اس کے پتے اور کالی مرچ کی گولی بنا کر دانتوں کے نیچے دبائے رکھنے سے دانتوں کا درد رفع ہوجاتا ہے۔ اس کے پتوں کے رس میں کالی مرچوں کا سفوف ملا کر کھلانے سے تپ اور بخار جاتا رہتا ہے۔ اس کے سوکھے پتوں کو پیس کر ملنے سے چہرے کی رونق بڑھتی ہے۔



About admin

Check Also

puraani chumbul ka ilaj

  پرانی سے پرانی چنبل کا آزمودہ علاج محترم حکیم صاحب السلام علیکم! میرے پاس پرانی ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *