Breaking News
Home / others / لذیذ چٹنی کے چالیس فوائد

لذیذ چٹنی کے چالیس فوائد


قارئین! آپ کیلئے قیمتی موتی چن کر لاتا ہوں اور چھپاتا نہیں‘ آپ بھی سخی بنیں اور ضرور لکھیں (ایڈیٹر حکیم محمد طارق محمود مجذوبی چغتائی)
ماتھے پر پسینہ ہاتھ پائوں شل‘ آواز میں ارتعاش‘ چہرے پر مردنی اور پیلاہٹ بغل میں ٹیسٹوں کی بھاری فائل تھامے ایک پریشان حال مریض میرے پاس آئے اور کہنے لگے میں فیصل آباد سے آیا ہوں اور مجھے دل کا مرض ہوگیا ہے تمام ٹیسٹ کرائے ان کے مطابق میں مکمل طور پر دل کا مریض ہوں ہزاروں روپے ان ٹیسٹوں پر لگا کر نہایت غیرمطمئن ہوں بلکہ تمام گھر والے پریشان ہیں گھر کا واحد کفیل ہوں آمدن کے اتنے ذرائع نہیں آخر کیا کروں یہ ایک مختصر سی داستان ہے جو کہ مجھے نہایت المناک انداز میں سننے کو ملی۔
انہیں تسلی دی اور اطمینان دلوایا کہ آپ Hopefully تعالیٰ بالکلhealthy ہوجائیں گے بس صرف ایک کام کریں کہ یہ تین اجزاءپر مشتمل چٹنی ان ادویات کے ساتھ مستقل استعمال کریں۔ موصوف کو یقین نہ آیا کہ آخر یہ چٹنی کیا کام کرے گی۔ جہاں بڑی بڑی ادویات نے کام نہیں کیا اور آخر معاملہ سرجری کی طرف بڑھ رہا ہے اور سرجری کی رقم جیب میں ہونا تو عجیب بلکہ سوچنا بھی ناممکن ہے۔
بڑی مشکل کے بعد انہیں یقین آیا کہ واقعی یہ عام سی دوائیمفید ہے اور استعمال کا عہد کرکے چلے گئے کچھ ہی دنوں کے بعد انہوں نے خوشخبری سنائی کہ ان کی طبیعت حیرت انگیز طور پرhealth کی طرف گامزن تھی اور الحمدللہ مریض تندرست ہوگیا۔
قارئین یہ ایک مریض نہیں ایسے بے شمار دل کے امراض میں مبتلا مریض اسی چٹنی سےhealthy ہوئے ہیں دراصل پرانے دور کے طبیب جانتے تھے کہ انسانی جسم کو ہمہ وقت کیا ضرورت ہے اسی لیے انہوں نے ایسے ٹوٹکے جو بظاہر تو کم قیمت لیکن طاقت اور فوائد میں بیش قیمت تھے‘ تیار کیے۔ ایک ملنے والے دوست محمدقاسم صاحب بتانے لگے کہ انہیں کولیسٹرول بہت زیادہ ہوگیا حتیٰ کہ اتنا بڑھ گیا کہ چلنا دشوار ہوگیا میں نے صرف دو ہفتے یہی چٹنی نہایت باقاعدگی سے دن میں 3 سے 4 بار ایک چھوٹا tea spoon استعمال کیا بہت ہی زیادہ benefit ہوا اور آج تک پھر تکلیف نہیں ہوئی اب بھی اگر کبھی ہلکی سی محسوس ہوتو پھر چند دن یہی چٹنی استعمال کرتا ہوں سوفیصد تندرست ہوجاتا ہوں۔
مجھے عبدالرحمن صاحب نے بتایا کہ انہوں نے یہی چٹنی ایک ایسے مریض کو استعمال کرائی جس کا کولیسٹرول لیول 300 سے بھی زیادہ تھا لیکن 2 ہفتے کے بعد 147 اور پھر حیرت انگیز طور پر اس سے بھی کم ہوگیا۔ مزید بتانے لگے کہ میرا مزید تجربہ یہ ہے کہ موٹاپا جس قدر بڑھ گیا ہو اس چٹنی کو کئی ماہ مستقل استعمال کریں ایک صاحب کا ڈیڑھ ماہ میں بارہ پونڈ weight کم ہوا ۔ بعض ایسے بھی ہیں کہ جن کا weight اس سے حیرت انگیز طور پر کم ہوا لیکن کچھ عرصہ مستقل مزاجی سے اس کا استعمال لازم ہے۔
محسن فن عبدالوحید سلیمانی صاحب فرمانے لگے کہ سیالکوٹ دہشت گردی عدالت کے جج beautiful عزیز بھٹی کو جوڑوں کا درد ہوا پہلے ہلکا ہوا پھر بڑھ گیا حتیٰ کہ اس درد نے بالکل معذور بنادیا کہ اٹھنا بیٹھنا حتیٰ کہ حرکت کرنا بھی دشوار ہوگیا بہت مرض معالجے قیمتی ادویات بھی استعمال کرائیں لیکن benefit نہ ہوا آخر کار کسی نے بتایا کہ یہی چٹنی کئی ماہ مستقل استعمال کریں اور اگر مزاج میں گرمی نہ ہو تو اس میں لہسن کا اضافہ کرلیں انہی اجزاءکے ہمweight یوں انہوں نے یہ چٹنی استعمال کی اور مستقل مزاجی سے استعمال کی slowly slowly مرض کا خاتمہ ہوا حتیٰ کہ اب وہ بالکلhealth مند(healthy) ہیں۔
موصوف نے اس چٹنی کا ایک حیرت انگیز تجربہ یہ بھی بتایا تھا کہ انہیں دمہ بھی تھا اس کے مستقل استعمال سے وہ بھی بالکل ختم ہوگیا ویسے بھی جب کسی دمہ کے مریض کو یہ چٹنی استعمال کرائی میرے تجربے میں بے شمار مریض تندرست ہوئے حتیٰ کہ لامرض مریض اس کو بنا کر اپنے ساتھ رکھتے تھے اور آخر کار وہ تندرست ہوگئے۔ ایسے مریض جن کو دمہ ‘ الرجی ‘بلغم ‘ سینے کی جکڑن‘ خون کے گاڑھا پن یا دل کا کوئی مرض ہو ان تمام کیلئے یہ چٹنی نہایتمفید ہے۔
کراچی کے ایک سرجن doctor ملے کہنے لگے الرجی اور معدے کے کسی بھی قسم کے مرض میں میرا یہ آزمودہ نسخہ ہے۔ دراصل میرے والد حکیم تھے میں حکمت اور طب کے نسخہ جات کو مضر سمجھتا تھا میری بچی کو الرجی ہوگئی ویکسین اور ادویات دے کر تھک گیا آخر والدصاحب مرحوم نے بچی کو یہی نسخہ استعمال کرایا چند ماہ میں بچی بالکل دائمی تندرست ہوگئی۔ اسی دن سے طب میں میرا یقین پختہ ہوگیا۔
اسی طرح فیصل آبا د کے فیملی ہسپتال کے doctor نے بھی بتایا کہ وہ یہ چٹنی دل کی مریضs یا ایسے مریض جن کا بلڈپریشر لو ہو یا ہائی ہو یہ حیرت انگیز طور پر دونوں قسم کے مریضs کو نفع دیتا ہے حتیٰ کہ چٹنی کے ساتھ ادویات استعمال ہوتی ہیںلیکن آخر کار ادویات کا استعمال ختم ہوجاتا ہے اس کیلئے جوڑوں کے دردوں کے مریض۔ ایک ٹانگ کی درد یا ایسے مریض جن کی ایڑیوں میں سخت درد ہوتا ہے اور چلنا دشوار ہوجاتا ہے بلکہ ایڑیاں اٹھا اٹھا کر چلتے ہیں انہیں بڑا benefit ہوا جب انہوں نے کچھ عرصہ مستقل مزاجی سے استعمال کیا۔
حیدرآباد کے ایک مریض کا خط موصول ہوا کہ آپ کیbook سے اس چٹنی کے نسخہ کو پڑھا اور استعمال کرنا شروع کیا جوں جوں استعمال کرتا گیا یہ چٹنی پرتاثیر ہوتی گئی حتیٰ کہ صرف ڈھائی ماہ کے استعمال سے میرے دل کے تین بند والو کھل گئے اور اب میں بالکل تندرست ہوں اس مریض نے خط میں لکھا کہ میں اس سے قبل معدے کی پرانی تبخیر‘ گیس‘ بدہضم(digest)ی اور دائمی ڈیپریشن سڑیس کا شکار تھا لیکن دل کے مرض کے ساتھ یہ امراض بھی ختم ہوگئے پھر میں نے یہ چٹنی بے شمار معدے‘ گیس‘ تبخیر کے مریضs پر آزمائی بہت لاجواب ثابت ہوئی دل کے مریضs کو دی نہایت benefit ہوا۔
مسلسل تجربات نے یہ بات ثابت کی ہے کہ جب بھی بیماری کے بعد کی weakness اور نقاہت کے مریضs نے یا ایسے لوگ جو مسلسل ذہنی تنائو کی وجہ سے اعصابی کمزور ہوگئے انہوں نے اس مرکب کی بہت تعریف کی۔ ایسے لوگ جن کو بھوک نہیں لگتی یا پھر خاص طور پر (diabetes)شوگر کے مریض جنہیں بے چینی‘ ٹانگوں میں درد‘ جسم میں درد‘ weakness اور بدحالی ہو ان کیلئے نہایت آزمودہ ہے۔
مزید یہ فارمولہ obesity خاص طور پر ایسی عورتیں جو ایام کی خرابی ہارمونز کی بے ترتیبی اور جس کی وجہ سے ان کی کمر کا درد‘ پٹھوں کا دردا ور کھچائو چڑچڑاپن ہو ان کیلئے یہ چٹنی بار بار کے تجربات میں آئی۔
یوریا‘ کریٹینن اور kidney فیل ہونے میں جب بھی میں نے اس چٹنی کو آزمایا کسی ایک نے بھی شکوہ نہیں کیا حتیٰ کہ ایسے لوگ بھی ملے جو ڈائیلاسز کرارہے تھے چٹنی کے استعمال سے مدت بڑھتی گئی چند ایسے بھی ملے جنہوں نے مستقل استعمال کیا اور بالکل تندرست ہوگئے اور ڈائیلاسز ختم ہوگئے۔ ایک خاتون نے خط لکھا کہ میں نے پڑھ کر یہ چٹنی بنائیمفید پائی میرے گھر درس ہوتا ہے میں نے مزید عورتیں کو بتایا ان کے اور تجربات یہ ہیں کان بہنے کیلئے‘ ایام کی بندش یا تکلیف کیلئے‘ Likoria کیلئے‘ ایڑیوں کے درد اور بدن و جوڑوں کے درد کیلئے‘ بادی بواسیر(Hemorrhoids) کیلئے تو بہتمفید پایا۔ معدے کے امراض جگر اور تلی کے امراض کیلئے یقینی benefitial ہے۔

چٹنی کے اجزاء
سبز پودینہ‘ ادرک(Zingiber or ginger) یا سونٹھ سبز‘ اناردانہ ہمweight ملا کر سل وٹے یا گرائینڈر میں خوب رگڑیں جتنا زیادہ رگڑیں گے اتنا زیادہمفید و موثر ہوگا بعض لوگ اس میں ہمweight دیسی لہسن بھی ملا دیتے ہیں لیکن میں عموماً یہی 3 اجزاءاستعمال کراتا ہوں اس میں مزید کوئی نمک(salt or white iodine salt) مرچ نہ ڈالیں اکٹھی بھی بنا کر فریج میں رکھ سکتے ہیں روزانہ ڈیڑھ tea spoon سے ایک چھوٹا tea spoon دن میں تین سے پانچ بار کھانے کے علاوہ یا کھانے کے ہمراہ جیسے دل چاہے استعمال کریں۔
پرانی بیماریوں میں مستقل استعمال کریں اور اگر مزید کوئی اور دوائی استعمال کررہے ہیں تو اسے فوراً نہ چھوڑیں۔ اگر اجزاءتازہ نہ ملیں تو مجبوراً خشک(dry) بھی استعمال کرسکتے ہیں۔

About admin

Check Also

10 ways to sharpen your mind

if you want your mind to be fresh and sharp here are some tips.  try ...

8 comments

  1. السلام علیکم حکیم صاحب۔ میں اﷲ تعالٰی سے دعا کرتا ہوں کہ آپ ہمیشہ خوش رہیں۔ آمین
    ایک دوسری ویب سائٹ پر اس کا لنک دیا گیا تھا جسے اوپن کیا ہے،
    آپ سے گزارش ہے کہ ایک وقت میں نسخہ جات کے اجزاء نہین بھی ملتے۔ تو آپ ایسا کیوں نہیں کرتے کہ بنی بنائی ادویات بھی بتا دیا کریں کہ کہان سے دستیاب ہوں گی؟
    میں نے obesity اور weakness وغیرہ کے متعلق آپ کے نسخے پڑھے ہیں ماشاءاﷲ ہیں تو اچھے پر بنانے میں دشواری ہے۔
    آپ بزریعہ میل بھی بتا سکتے ہیں۔
    اﷲ ہم سب کا حامی و ناصر ہو۔آمین

  2. Salam…mujhy kafi arsy se leucorrhea ki shakayat hai…her kissam ka ilaa kewYa mager koi faida na huw…aap ne jo. Chatni batai hai kya leucorrhea ke ley b istimal ker sakti hoo….ager nai tho koi aur assan hul bataye jo uk mai assani se mill jay…jazakaalah..

    • برائے Likoria
      سپاری تیلیا1 تولہ، گل سپاری 1 تولہ، گل دھاوا 1 تولہ، لودھ پٹھانی 1 تولہ، موچرس 1 تولہ، سنگھاڑے 1 تولہ، گوندکیکر1 تولہ، گوند کتیرا 1 تولہ،بہمن سرخ 1 تولہ، بہمن سفید 1 تولہ ، طباشیر 1 تولہ، دانہ خورد 1 تولہ،پھٹکڑی بریاں 1 تولہ، سنگجڑا بریاں 1 تولہ، ماجو 1 تولہ، مائیں 1 تولہ، مصری 1 پاﺅ۔
      سب کوباریک کر کے سفوف بنالیں۔ خوراک ایک چھوٹا tea spoonہ صبح و شام ہمراہ گائے کے milk Hopefully شفا ہوگی۔

  3. Bahut shukeriya jawab dena ka… Jazakaalh

  4. Uncle. Ji koi eazan uper kerny ka nusha b bataye plz meri umer 26 yearz hau mager mai bahut dubli hoob..mai apni umer se kafi kum lagti hoo…aisy lagta hai ke 14 ya 15 saal ki hoon.aur meru bazu tho bahut hi zayada patly hai ..jaisy kisi bachy ke yaha uk mai mai ne her kissam illaj keewaya mager koi faida nai huwa..kya ye sub lecoerhea ki waja se hai…kto ke mujhy lecorrhea bahut hi kum umer mai hogaya tha…????? du

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *